SYNEL Security ערכה ביקור מתקינים במפעל TELETEK בסופיה – 20-23.06.22

SYNEL Security ערכה למתקינים ביקור וסיור מקצועי במפעל של TELETEK בסופיה, בולגריה

הסיור והטיולים נערכו ב- 20-23.06.22

חברת TELETEK הינה  יצרנית מובילה באירופה, טורקיה, ברזיל ועוד.  טלטק מתמחה בייצור מערכות גילוי וכיבוי אש תוך יישום טכנולוגיית חדשניות. SYNEL Security, חטיבת הביטחון בסינאל מלל פייוויי, מייבאת ומשווקת את המוצרים בישראל.

הביקור שנערך בסופיה (בולגריה) נמשך ארבעה ימים. חלקו הראשון (20.06.22) כלל סקירה מקצועית וביקור במפעל הקיים ובמבנה המפעל החדש (ייחנך במהלך ספטמבר 2022) של TELETEK. חלקו השני כלל עוד שלושה ימי טיול (21-23.06.22) במרכז העיר ובסביבתה.

הביקור והאירוח במשך כל הימים היו ברמה גבוהה מאוד 

טלטק הינה יצרנית של מערכות גילוי וכיבוי אש

סקירת הפריסה הגלובלית של TELETEK, סקירת המוצרים החדשים ומוצרים בפיתוח

הסקירה שקיבלו המתקינים על ידי נציגי TELETEK הציגה את ההצלחה הגלובלית של החברה מאז ייסודה לפני 30 שנים. בנוסף, היא הציגה את תוכניות השיווק של החברה. הסקירה עסקה בעיקר בהצגת מוצרים חדשים ומוצרים שמצויים בתהליכי פיתוח מתקדמים. היא כללה הקשבה גדולה מאוד למתקינים (לקוחות של סינאל סקיוריטי מחטיבת הביטחון של סינאל מלל פייוויי, סינאל סקיוריטי מייבאת ומשווקת את המוצרים בישראל) לצורך התאמת הפתרונות לצרכים שלהם.

משוב המתקינים של SYNEL Security

ההקשבה הרבה והפתיחות של הנהלת TELETEK לצרכים של המתקינים באו לידי ביטוי הן במהלך הסקירות (שאלות ותשובות מקצועיות) והן באמצעות משוב מובנה שהמתקינים התבקשו למלא ולמסור להנהלת טלטק.

ביקור במבנה המפעל החדש של TELETEK בבולגריה

המפעל גדול מאוד (12,000 מ״ר, שלוש קומות) ומרשים מאוד !!! הוא יכלול אולמות יצור, מעבדה, מחסנים, חדר הדרכה, אולם תצוגה, משרדים של הנהלת TELETEK וחדרי הלבשה לעובדים ועובדות.

כך נראה המפעל החדש לאחר שנחנך !!!

האווירה בכל ימי הביקור והטיולים הייתה מעולה

המתקינים נהנו מאירוח כיד המלך, נציגי חברת TELETEK ליוו והדריכו אותם במהלך כל הטיולים

טיול לפארק רילה 

 טיול בפארק רילה (Rila) וטיפוס אל הר מאסולה (ההר הגבוה בבלקן, גובהו 2,900 מטר, וגם בימי הקיץ יש על המדרונות שלו שלג). ההגעה אל תחתית ההר נעשתה באמצעות רכבל ואל ההר המתקינים טיפסו וירדו ממנו רגלית. 

טיול למנזר רילה 

מנזר רילה (Rila) הוא המנזר הגדול והמפורסם בבולגריה. הוא שוכן בעמק סמוך לנהר רילסקה בחלק המערבי של רכס הרי רילה. המנזר נחשב לאחד מאתרי התרבות והיעדים התיירותיים המרכזיים במדינה, והוא הוכרז כאתר מורשת עולמית מטעם אונסק”ו בשנת 1983.

המנזר ממוקם בגובה 1,147 מטרים מעל פני הים במרכז יער סבוך. שטח המנזר כ- 8,000 מ”ר. הוא כולל מתחם פולחן, מגורים וחקלאות.

טיול מודרך במרכז העיר סופיה 

אירוח כיד המלך בכל ימי הטיול והביקור בחברת TELETEK

סיכום ודברי תודה להנהלת חברת TELETEK

בסיומו של יום פתוח (זמן חופשי לסיור בסופיה) ליאור בוחבוט, מנהל המכירות של SYNEL Security, הודה בשם המתקינים על האירוח המצוין והמושקע של חברת TELETEK. הוא הדגיש בדבריו את שיתוף הפעולה בין חברת TELETEK לבין חטיבת הביטחון של סינאל מלל פייוויי. סינאל סקיוריטי תמשיך לשווק את מוצרי טלטק מתוך מטרה להגדיל את נתח השוק של SYNEL Security בתחום גילוי וכיבוי אש.

בנוסף בשם המתקינים נמסרה תודה לסינאל מלל פייוויי  על הפינוק המצוין למתקינים בבביקור בסופיה, בולגריה.

לחיפוש מתקין סינאל סקיוריטי

מנכ”ל מגזין securiTech

גדי בר און

הדפס
אימייל
לינקדאין
טלגרם
וואטסאפ
פייסבוק

תגובות

This element is currently hidden.

מאמרים נוספים